ВИКТОР СЛЫШ
персональная страничка
Главная | Регистрация | Вход

Каталог статей


Главная » Статьи » Мои статьи

Про дороги, “Укравтодор» та вимоги часу.

       Багато сьогодні говориться про якість доріг, про неймовірні зусилля «Укравтодору» по їх утриманню і ремонту. Проценти відремонтованих доріг наближаються до 100 %. В той же час значна частина доріг знаходиться у незадовільному стані і їх ремонтувати ніхто не збирається.

            А причина тут у звичайному маніпулюванні.

            Закон України «Про автомобільні дороги»  класифікує дороги загального користування на 4 види: міжнародні, національні, регіональні і територіальні. Саме від їх класу залежить фінансування. Чим нижчого класу дорога – тим гірше фінансується їх ремонт і утримання. Саме за якість цих доріг відповідає «Укравтодор» і його структурні підрозділи в областях і районах.

            З року в рік керівництвом «Укравтодору» через відповідні постанови Кабміну все більше доріг відноситься до територіальних, а отже їх якість погіршується. Значна частина автодоріг у районах взагалі не ремонтується і не утримується у належному стані, адже їх фінансування мізерне, якого не вистачає навіть на ямковий ремонт.

            Зовсім у критичному стані знаходяться дороги у містах, селищах і селах, які фінансуються за непрозорою і незрозумілою схемою. Після скасування податку з власників транспортних засобів кошти на ремонт і утримання доріг акумулюються у державному бюджеті України, а вже потім перерозподіляються до найменшого села. І тут нині велику роль відіграє суб`єктивний фактор-відносин голови з губернатором, головою РДА. І навіть отримавши кошти не завжди можна ними розпорядитися в зв`язку з громіздкою процедурою дозволу їх використання, а останнім все одно є казначейство, яке може без пояснень місяцями блокувати рахунки місцевих бюджетів.

            Тепер по суті. Державою цілеспрямовано проводится робота по віддаленню від громадян адміністративних і соціальних послуг:створення міжрайонних  відділів міліції, поштових відділень, газових господарств і санітарно-епідеміологічних станцій…. Госпітальні і шкільні округи віддаляють людину від центру надання необхідних послуг. В цілому, можливо якби наші можновладці вивчали досвід європейських країн, все було б по-іншому,ніж зараз і мало сенс. Але люди не мають можливості добратися до лікарні, діти дуже часто ходять пішки, а шкільні автобуси на ремонті чи без палива, зимою дороги взагалі закриті для проїзду. Місцеві бюджети не отримують своєчасно кошти на ремонт і утримання автодоріг, а люди, що працюють у шляхових організаціях по декілька місяців не отримують зарплату. Органи, які повинні слідкувати за безпекою руху закривають очі на перевезення дітей по аварійних і небезпечних дорогах, це ж стосується і автобусних маршрутів….

            А тому заяви керівників держави і «Укравтодору» про якісну роботу-звичайна брехня розрахована на довірливих українців і є звичайним пропагандистським "трюком" влади. Та і Закон України «Про автомобільні дороги»  потребує ґрунтовних змін, яких вимагає сьогодення.

Категория: Мои статьи | Добавил: Виктор57 (02.05.2013)
Просмотров: 436 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:

Меню сайта

Форма входа

Категории раздела

Поиск

Наш опрос

Оцените мой сайт
Всего ответов: 15

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0